Topp
GP Nett / Kundesenter / Feil på bredbånd

Feil på bredbånd

Før du kontakter oss:

  1. Koble en PC til ditt modem med kabel, og sjekk om du kommer på nett da. Ved Ja, gå til feilsøk trådløst (sjekkpunkt 6), ved nei gå videre til punktet under.
  2. Trekk ut strømledningen på modemet, la det gå 30 sek og sett inn strømledningen igjen. Kommer linja opp da, så er du du ferdig. Hvis ikke fortsett på punktet under.
  3. Etter restart av modem, er det en del PC-er som må startes på nytt. Gjør det og sjekk om det fungerer nå. Hvis ikke, fortsett under.
  4. Klikk på “feilmeldingsskjema” og send det til oss. Alternativt kan du ringe oss

Wifi:

  1. Sjekk at du er koblet mot ditt trådløse nettverk. (PC: se ikon nede til høyre på skjermen. Nettbrett / telefoner: Se ikon øverst)
  2. Deaktiver det trådløse nettverkskortet og aktiver det igjen. Fungerer det nå, så er du ferdig. Hvis ikke, fortsett under:
  3. Slett det trådløse nettet som er valgt, og søk det opp på nytt. Da må da legge inn passordet på nytt. Fungerer det, gratulerer! Hvis ikke, kontakt oss

Mange sliter med et trådløs nettverk som er for dårlig.

Kontakt oss hvis du ønsker at vi skal gi deg et tilbud, ferdig installert og konfigurert hjemme hos deg eller i din bedrift.

Hvis det fortsatt ikke fungerer:

    PrivatBedrift
    Jeg ønsker besøkJeg ønsker å komme til dere

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.